یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

قيمت تلويزيون سوني A90j سايز 65 اينچ

به مرجع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

قيمت تلويزيون سوني A90j سايز 65 اينچ

۱۶ بازديد

XR Surround صداي فراگير را از كناره ها و به صورت عمودي ايجاد مي كند تا بتوانيد صداي 3D را بدون نياز به بلندگوهاي سقفي تجربه كنيد. تماشاي فيلم هاي ورزشي و پرتحرك در تلويزيون اولد سوني 65A90J كاملاً بهتر شده است. Cognitive Processor XR سوني با XR Motion Clarity ™ cross داده ها را تجزيه و تحليل مي كند تا عملكرد صاف، روشن و شفاف باقي بماند.

اين اثر باعث مي شود كه حركات نرمتر ، واضح و زنده تر از آنچه كه معمولاً از فيلم ها و تلويزيون مي بينيد به نظر برسد. اين ويژگي فقط در شرايطي اهميت دارد كه بخواهيد حركت در فيلم ها را كمي نرم تر جلوه دهيد. پايه ها نيز بسيار مستحكم هستند و در هر دو حالت به خوبي از تلويزيون پشتيباني مي كنند. فناوري هايي كه بر روي صداي تلويزيون كار مي كنند مي توانند تأثير زيادي بر روي كيفيت داشته باشند.

مشخصات تلويزيون سوني A90J سايز 65 اينچ 2021

دوزين كالا يك فروشگاه خريد آنلاين با نماد اعتماد الكترونيكي بوده كه با تلاش و همكاري افراد زيادي در پنج زمينه مديريت، توليد محتوا، فروش محصولات، تبليغات و ارسال كالا فعاليت داشته و نام خود را به عنوان يكي از بهترين فروشگاه هاي موجود ثبت نموده است.

بالا بردن سطح كيفيت و وضوح اشيا به صورت يكپارچه گاهي نتيجه چشم گير و قابل انتظار را ندارد به همين دليل سوني از جالب ترين قابليت خود براي افزايش بهبود كيفيت تلويزيون هايش بهره گرفته و آن راSuper Resolutionناميده است . اين قابليت در تلويزيون سوني A90J صدها اشيا را تشخيص مي دهد و وضوح هر كدام را به صورت جداگانه افزايش مي دهد تا در نهايت منجر به خلق تصويري با نهايت وضوح و شفافيت شود.

برند ژاپني سوني با توليد تلويزيون‌هاي باكيفيت، هرساله علاقه‌مندان بسياري را به خود جذب كرده است. در سال 2020 سوني همانند سال‌هاي پيش باكيفيت‌ترين و باارزش‌ترين تلويزيون‌هاي جهان را توليد كرد. تلويزيون اولد سوني مدل SONY OLED A8Hو يا تلويزيون سوني X9500H از جمله بهترين تلويزيون‌هاي سوني در سال 2020 بود. اما سوني همانند هرسال درنمايشگاه CES 2021بار ديگر قدرت و نوآوري خود را به جهانيان اثبات كرد.

به طور كلي هر محتوايي كه روي تلويزيون سوني A90J سايز 65 اينچ تماشا ميكنيد، از كيفيت تصوير بسيار خوبي برخوردار خواهد بود و شما از تماشاي آنها لذت خواهيد برد. اين فناوري جهت افزايش كنتراست تصاوير در اين تلويزيون 4K بكار رفته است. تلويزيون 65A90J به كمك تكنولوژي XR OLED Contrast Pro رنگ هاي مشكي را عميق تر و رنگ هاي روشن را روشن تر نمايش ميدهد و با ايجاد تضاد رنگي باعث ميشود تا صحنه ها واقعي تر به نظر برسند.

تلويزيون 65 اينچ 4k سامسونگ مدل 65tu8500 را بخريم يا تلويزيون 65A90J سوني؟

اين سيستم عامل نسبت به تلويزيون هاي 2020 سوني ارتقا پيدا كرده است و امكانات و قابليت هاي بيشتري را در دسترس شما قرار ميدهد. تلويزيون هاي 2021 سوني با سيستم Andriod10 پشتيباني ميكنند به گوگل تي وي معروف اند. گوگل تي وي به عنوان يك رابط كاربري جديد در تلويزيون هاي اندرويدي 2021 سوني به كار رفته است.

مونتاژ تلويزيون هاي سوني

با بهره مندي از فناوري XR Triluminos Pro مي تواند تصاويري با كيفيت و طيف رنگ بالاتري نسبت به ديگر محصولات ايجاد نمايد. با اين فناوري تلويزيون قادر است در نشان دادن رنگهاي نزديگ به همديگر بسيار كارآمد عمل كرده و آنها را با كيفيت و كنتراست بالايي نمايش دهد. تلويزيون 2021 سوني A90J سايز 65 اينچ داراي گواهينامه IMAX Enhanced ميباشد.

اگر چه، شايان ذكر است كه اگر مي خواهيد ارتفاع A90J را افزايش دهيد تا ساندبار را زير آن قرار دهيد بايد پايه ها را در انتها قرار دهيد. اين تلويزيون حاشيه صفحه نمايش بسيار كمي دارد از طرفي پايه كنار بوده و پايه ها بسيار باريك طراحي شده و زيبايي خاصي را به تلويزيون بخشيده اند. در صورتي كه Android TV شما حالت ذخيره داده داخلي ندارد ، مي توانيد آن را به عنوان برنامه نصب كنيد.

تكنولوژي Voice Zoom 2 بدون افزايش صدا گفتگوهاي تلويزيوني را با وضوح بيشتري به گوش ميرساند. اين ويژگي هنگام شنيدن صداي گفتگو در اخبار يا تماشاي فوتبال كه صداي گزارشگر در شلوغي اهميت بيشتري دارد بسيار مفيد خواهد بود. تكنولوژي Voice Zoom 2 در واقع صداي ديالوگ ها و گفتگو ها را تشخيص داده و آنها را واضح تر و شفاف تر از صداهاي ديگر پخش مي كند. در تلويزيون هوشمند 65A90J براي ارتباط با دنياي بيرون علاوه بر اتصال به اينترنت، درگاه هاي ارتباطي نيز در نظر گرفته شده اند.

طراحي تلويزيون سوني A90j

شايد بعضي از تلويزيون هاي LED روشنايي بيشتري به نسبت تلويزيون اولد داشته باشند و اين يك امر طبيعي مي باشد. تلويزيون اولد A90J مي توان روشنايي براي محتواي SDR را تا 500 نيت و براي محتواي HDR تا 700 نيت داشته باشد. چيزي كه واضح است اين است كه هر دوي اين دستگاه ها در ليست بهترين تلويزيون هاي گيمينگي گه داراي دو پورت HDMI 2.1 براي پلي استيشن 5 و ايكس باكس سري ايكس هستند قرار مي گيرند؛

در ادامه مقايسه تلويزيون سوني A80J و A90J را مطالعه خواهيد كرد، پس سفت بچسبيد. تلويزيون سوني X8000H از سري H توليدات سوني است كه در سال 2020 وارد بازار شده است. اين تلويزيون از بسياري از جنبه ها با تلويزيون هاي ماقبل شركت سوني شبيه بوده و از بسياري از لحاظ هم نسبت به آنها در رده بالاتري قرار مي گيرد.

ديگر مي‌توانيد تنظيمات تلويزيون را از راه دور و توسط صداي خود با استفاده از اين قابليت انجام دهيد. همچنين اين اجازه را خواهيد داشت تا وسايل هوشمند منزل را نيز از راه دور مديريت و كنترل نماييد. اين تلويزيون 65 اينچ سوني از كيفيت 4K برخوردار است و با نمايش محتواهايي كه با واقعيت نزديك هستند و گويي زندگي در آن‌ها جريان دارد موجب غوطه‌وري كامل شما در محتواها مي‌شود و باعث مي‌شود تا در لحظه قرار بگيريد و تصاوير را با جزئيات كامل دريافت كنيد.

ورودي ويدئو كامپوزيت ، پورت اترنت ، خروجي هدفون ، بلوتوث و خروجي صوتي ديجيتال از ديگر راه هاي ارتباطي تلويزيون سوني 65A90J است. در سطح بالايي قرار دارد و مي توانيد از دوستان خود دعوت نماييد تا با هم به تماشاي يك فيلم خاطره انگيز بنشينيد و لحظات به ياد ماندي را ثبت كنيد.

مدل 65 اينچ A80J در انگليس دقيقا با مدل 55 اينچ A90J از يك قيمت برخوردار هستند. يكي از اين موارد جديد سوني، پردازنده XR است كه به عنوان پردازنده شناختي سوني شناخته مي شود. هر دوي تلويزيون هاي 4K سوني يعني تلويزيون A80J و A90J از پردازنده XR استفاده مي كنند اما به هيچ وجه يكسان عمل نمي كنند. هزينه تمام شده اين تلويزيون به مراتب بيشتر از تلويزيون هايي است كه قبلا وارد بازار شده اند و اين مي تواند به دليل امكانات گسترده تر موجود در آن باشد.

بعد از پورت اصل كاري 4 درگاه HDMI و 3 USB هم كم كم خودي نشان مي دهند. چورت اوپتيكال و همچنين گيرده ديجيتالي نيز از ديگر درگاه هاي ارتباطي مهم در A90J هستند. ???? A90J در مقايسه با A80J در طراحي و ظاهر متفاوت است؛ كه البته بيشتر تفاوت در قسمت پنل پشتي و فريم نمايان است. سيستم صوتي a90j در همه سايزها 60 وات است اما A80j براي سايز 77 صداي 50 وات و براي سايزهاي كوچك تر صداي 30 وات را پوشش مي دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.