پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو اسفند ماه 1400

به مرجع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

نگاهی به هدست هولولنز 2 ؛ جادوی واقعی مایکروسافت (بخش 1)

۶ بازديد

هولولنز 2 هدست واقعیت مجازی مایکروسافت است که ارتقای چشمگیری در بخش بکارگیری سرویس‌های ابری، پهنای باند و طراحی نسبت به نسخه پیشین خود داشته است. در ادامه، هولولنز جدید را مورد بررسی دقیق و همه‌جانبه قرار خواهیم دارد. مایکروسافت هولولنز دست پر برگشته است. نسخه جدید مایکروسافت هولولنز که حاصل سه سال ادغام هدست با فناوری واقعیت مجازی است. پس از انتشار تیزر مربوطه، اکنون هولولنز 2 با قیمت 3500 دلار قابل سفارش است که البته در اواخر سال میلادی جاری عرضه می‌شود.

آزمایشگاه‌هایی در دل مرکز بازدیدکنندگان مایکروسافت وجود دارد که بازدید از آن‌ها برای عموم مردم میسر نیست و تنها برخی از کارشناسان و خبرنگاران اجازه ورود به آنجا را دارند. در این آزمایشگاه هدست واقعیت مجازی هولولنز 2 مایکروسافت نیز قرار دارد و درواقع بازدید از آزمایشگاه آن می‌تواند به مانند یک سفر علمی-تخیلی نیز تلقی شود.

آنچه که باید در مورد خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی بدانید

۱۳ بازديد

در حال حاضر، هر کسب و کاری، چه کوچک و چه بزرگ، بصورت آنلاین فعالیت دارد. صاحبان وب سایت که نیاز به مدیریت خدمات بی‌درنگ کسب‌وکار خود دارند، اجرا و پشتیبانی از وب‌سایت‌های خود را کمی با چالش می‌دانند.

از سوی دیگر، برخی از صاحبان سایت دانش فنی کافی برای نگهداری وب سایت وردپرس برای اجرای بهترین آن را ندارند. در این وضعیت ، شرکت های نگهداری و پشتیبانی سایت وردپرس می توانند به خوبی به شما کمک کنند.

برای جذب بازدیدکنندگان از طریق وب سایت ها، باید آن را عملکرد محور، سریع و کارآمد کنید. علاوه بر اینکه از زمان بارگذاری کند رنج می برید، اگر نگهداری و پشتیبانی وب سایت شما نادیده گرفته شود، ممکن است که وب سایت شما در معرض هک شدن قراربگیرد . به همین دلیل است که پشتیبان وردپرس بهترین خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی را برای شما درنظر گرفته است.