یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آبان ماه 1399

به مرجع تخصصي تكنولوژي و موبايل خوش آمديد.

اصلاح نظام اداري با فضاي سايبري در ايام كرونا در حد انتظار نيست

۳۲ بازديد

پژوهشگاه فضاي مجازي با بررسي رتبه بندي جهاني ايران در شاخص توسعه دولت الكترونيك، بهره‌برداري از ظرفيت‌هاي فضاي سايبر را در نظام اداري كشور در زمان پاندمي كرونا، قابل قبول ندانست.

نقد و بررسي گوگل پيكسل 4 اكس ال

۴۰ بازديد

امسال چهارمين نسل گوشي‌هاي پيكسل كه توسط خود گوگل ساخته مي‌شوند عرضه شدند و اين خبري خوبي براي طرفداران اندرويد خالص است كه كل سال را منتظر اين گوشي‌ها مي‌مانند. ارتقاي رم، يك سنسور موشن سنس جديد، فيس‌آنلاك به سبك گوگل، و صفحه نمايش ۹۰ هرتز از جمله بهبودهايي هستند كه در گوشي‌هاي امسال گوگل مي‌بينيم. همه اين‌ها توسط پردازنده‌ قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ مديريت مي‌شوند. نكته ديگر حالت شيشه‌اي مات جديد است كه گوگل در پشت اين گوشي استفاده كرده است كه واقعا حس خوشايندي مي‌دهد و اثر انگشت را به خوبي پنهان مي‌كند. گوگل امسال براي اولين بار در يك گوشي پيكسل از دوربين دوتايي استفاده كرده است، اما متاسفانه مثل ساير پرچمداران خبري از دوربين سوم اولترا وايد نيست. نكته جالب توجه ديگر طراحي اين دوربين است كه شبيه دوربين آيفون در فريم چهارگوش برجسته در بالا و سمت چپ گوشي جاي داده شده‌ است. بر خلاف ساير رقبا، اينجا خبري از مدل پلاس با ويژگي‌هاي بيشتر يا كمتر نيست و تنها تفاوت گوگل پيكسل معمولي و اكس ال در اندازه صفحه نمايش و طبيعتا باتري اين گوشي‌ها است و ساير بخش‌هاي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري دقيقا يكسان هستند. در اين ويديو ما به نقد بررسي برادر بزرگ‌تر يك گوگل پيكسل ۴ اكس‌ال مي‌پردازيم. ببينيم آيا بهبودهاي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري امسال گوگل به اندازه‌اي هستند كه برچسب قيمت ۹۰۰ دلاري اين پرچمدار را توجيه كنند؟

شكايات اتباع غيرايراني در حوزه ICT فوري رسيدگي مي شود

۲۷ بازديد

مديركل حفاظت از حقوق مصرف‌كننده رگولاتوري از رسيدگي فوري به شكايات اتباع غير ايراني در سامانه ثبت و پاسخگوئي به شكايات (سامانه ۱۹۵) خبر داد.

چرا هيچ نقشه‌اي دقيق نيست؟

۳۳ بازديد

نقشه كشي جغرافيايي و ترسيم كره زمين در نقشه‌ها براي رهيابي در اقيانوس‌ها بسيار حياتي بوده است و مهمترين نقشه‌اي كه تا به امروز در دنيا و حتي گوگل مپ كه همه از آن استفاده مي‌كنند، نقشه مكراتور است. اين نقشه و تمامي نقشه‌هاي ديگري كه تا به حال توليد شده‌اند همه داراي ايرادي هستند و نشان دهنده ترسيم واقعي كره زمين نيستند. در اين ويديو با ايرادات اين نقشه ها و دلايل آن بيشتر آشنا شويد.

هوش مصنوعي محتواي برچسب دار فيس بوك را اولويت بندي مي كند

۲۹ بازديد

هوش مصنوعي محتواي برچسب گذاري شده در فيس بوك را اولويت بندي مي كند تا بازبين هاي انساني آنها را سريع تر بررسي كنند.

12 مزيت انتقال به يك ابزار گزارش آنلاين

۲۶ بازديد

12 مزيت انتقال به يك ابزار گزارش آنلاين

اين ابزار گزارش آنلاين شما را قادر مي سازد تا با هزينه كم و به راحتي انواع مختلفي از گزارش ها را تهيه كنيد. اين ابزار مبتني بر وب ، هر برگزار كننده رويداد يا كلاس را قادر مي سازد تا گزارش هايي درباره حضور ، دانشجويان ، كارمندان ، مشتريان ، فروشندگان و غيره …

تعداد مشتركان اينترنت ثابت به تفكيك سرعت/ ۵۵ ميليون نفر مشترك ۴G

۶ بازديد

مطابق گزارش وضعيت كيفيت اينترنت ثابت در ايران كه توسط سازمان تنظيم مقررات ارتباطات منتشر شده است، نزديك به نيمي از كاربران ايراني با سرعت ۲ تا ۱۰ مگابيت در ثانيه به اينترنت وصل مي شوند.

ماموريت بازاريابي آنلاين براي برون سپاري چيست؟

۳۴ بازديد

ماموريت بازاريابي آنلاين براي برون سپاري چيست؟

بعضي مواقع افرادي كه مشغول كار در اينترنت هستند تمايل دارند كه منصرف شوند زيرا با مشكلات زيادي روبرو هستند كه به دليل كمبود تجربه در اين زمينه خاص از موضوع يا صرفاً به دليل كمبود وقت نمي توانند به تنهايي آنها را حل كنند. . بنابراين بهترين كار بازاريابي اينترنتي براي برون سپاري چيست؟ …

فضاي مجازي صحنه جديد مقابله ما با دشمنان است

۳۳ بازديد

جليلي با بيان اينكه فضاي مجازي صحنه جديد مقابله ما با دشمنان است گفت: در بحث زيرساخت اطلاعاتي، چون مركز داده نداريم نمي‌توانيم از نظر تعرفه و كيفيت با خدمات كشورهاي ديگر رقابت كنيم.

طراحي سفارشي وب سايت كوچك – موافقان و مخالفان

۳۳ بازديد

طراحي سفارشي وب سايت كوچك – موافقان و مخالفان

در بازاريابي اينترنتي ، اگر محصولي براي فروش داريد و مي خواهيد آن را بفروشيد شما يك الگوي سايت عكس بند انگشتي حرفه اي داريد كه داراي پلاگين هاي محصول و گرافيك هاي مختلفي مانند دكمه هاي سفارش و مهر و موم ضمانت است ، يكي از روش هاي معروف براي اين كار استخدام يك …