در اين ويديو كوتاه پروژه چند ده ميليوني احداث تونلي آبي مخصوص قايق ها در كشور نروژ را ميبينيد.
بهترين نقطه بازاريابي ديجيتال: چگونه مي توان يك استراتژي بازاريابي اينترنتي واقعاً كارا ايجاد كرد
ما در دوره مشتري مجازي زندگي مي كنيم. اينترنت به روشي محبوب براي جستجو و خريد كالاها و خدمات تبديل شده است. هرچه افراد بيشتر وقت خود را در اينترنت مي گذرانند ، نياز به بازاريابي اينترنتي براي مشاغل كوچك همچنان در حال افزايش است. امروزه بيشتر شركت ها نه تنها به بازاريابي سنتي بلكه …
موفقيت در بازاريابي شبكه اي: راهي آسان و ايمن
موفقيت در بازاريابي شبكه اي در اين اقتصاد مبتني بر فناوري با پيروي از اين سه مرحله مي تواند نسبتاً آسان باشد. همانطور كه رابرت كيوساكي اظهار داشت ، “بازاريابي شبكه اي تجارت قرن 21 است.“اين يك روش عالي براي كسب درآمد است و ثابت شده است كه اين صنعت يك مدل تجاري است كه …
پرتاب جديد موشك «نيو شپرد / New Shepard» متعلق به شركت بلو اوريجين با پشت سر گذاشتن هفتمين پرتاب مجدد خود، از ركورد موشك فالكون 9 متعلق به شركت فضايي اسپيس ايكس با شش پرتاب متوالي عبور كرد و ركوردي جديد در استفاده مجدد از موشكهاي فضايي به ثبت رساند. بلو اوريجين موفق شد موشك نيو شپرد خود را كه به ياد آلن شپرد فضانورد ناسا نامگذاري شده است، با موفقيت از مركز پرتاب ون هورن در تگزاس به فضا پرتاب كند. اين پرتاب نقطه عطفي براي شركت بلو اوريجين و همچنين ركورد جديد كلي در زمينه پرواز فضايي بود. اين ماموريت موسوم به NS-13 هفتمين پرواز متوالي موشك نيو شپرد به فضا و بازگشت به زمين بود. موشك نيو شپرد از يك موتور BE-3 بهره ميبرد كه در هنگام پرتاب تقريباً 110 هزار پوند نيروي رانش توليد ميكند. هدف بلو اوريجين اين است كه سرانجام فضانوردان و حتي گردشگران را به فضا ببرد. شركت بلو اوريجين در سال 2000 توسط جف بزوس بنيانگذار شركت آمازون و ثروتمندترين مرد حال حاضر دنيا تاسيس شد. اين شركت قبلاً تلاش كرده بود كه ماموريت NS-13 را در تاريخ 4 مهر ماه پرتاب كند، اما اين پرتاب قبل از بلند شدن موشك، به دليل مشكل در منبع تغذيه لغو شد. موشك نيو شپرد با حداكثر سرعت 3592 كيلومتر بر ساعت به ارتفاع اوج 107 هزار و 45 متر رسيد و كل اين ماموريت فقط در 10 دقيقه و 15 ثانيه انجام شد. اين پرتاب تاريخي را در تابناك ميبينيد.
شركت فلادبريك واقع در ايالت هيوستون آمريكا، سيلگير خودكاري را ساخته كه با بالا آمدن سطح آب بالا ميرود تا از ايجاد سيل در جوامع شهري جلوگيري كند. در اين ويديو با نحوه كاركرد اين سيل گير بيشتر آشنا شويد.
يكي از بهترين راه ها براي توليد آگهي هاي تبليغاتي تبليغات منفرد است
ممكن است بسياري از شما از تبليغات منفرد اطلاع داشته باشيد و اين اصطلاح جديدي براي برخي باشد. بسياري از بازاريابان شركت هاي وابسته از اين منبع براي ترافيك و فعاليت هاي توليد سرب خود استفاده مي كنند. اين يك مدل تجاري خوب پاداش آور است. تبليغات تك چيست و چگونه كار مي كند؟ تبليغات …
همزمان با روز جهاني عصاي سفيد و با هدف گراميداشت اين روز، ايرانسل هداياي ويژهاي براي مشتركان كمبينا و نابيناي خود در نظر گرفته است.
شبكه بازاريابي آفلاين
آيا بازاريابي شبكه اي فقط بدون اتصال به اينترنت قابل انجام است؟ خوب بله و نه اكثر شركت هاي بازاريابي شبكه اي داراي سيستم هاي آنلاين يا مناطق عضويت هستند كه براي فعاليت در تجارت شما بايد در آن وارد شويد. براي ثبت نام كميسيون بررسي افراد ، خط پايين و غيره را بررسي كنيد. …
نكاتي براي كمك به بهبود بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي
وقتي شبكه هاي اجتماعي براي اولين بار در صحنه ظاهر شدند ، توسط بسياري از مارك ها دست كم گرفته شد. هنوز مشاهده نمي كنيم كه هر روز صاحبان مشاغل بيشتري حضور خود را در اين سيستم عامل ها برقرار مي كنند. كساني كه زود به كشتي پريدند اكنون از مزاياي آنها بهره مي برند …
مراقبت مغناطيسي – بياموزيد كه چگونه با مراقبت مغناطيسي به طور آنلاين سرنخ توليد كنيد
نمايندگان بازاريابي شبكه اي معمولاً با دو نياز مهم روبرو هستند – نياز به فروش بيشتر و نياز به گردش پول بيشتر. Magnetic Sponsorship يك سيستم آنلاين است كه به آنها مي آموزد چگونه همزمان با ساخت بانك اطلاعاتي خود ، هداياي واجد شرايط را بصورت آنلاين ايجاد كنند و درآمد كسب كنند. بنابراين مراقبت …